قطره ی سیاه ( 1 )

NANA · 07:38 1400/07/26

این رمان فقط چند پارت دارد

 

ژانر : غمگین ، هیجانی ، ماجراجویی ، طنز 

 

البته یکمش غمگین هست 😊

 

راسو : باز این داستان نوشت برو همون داستانهای دیگت را بنویس اینا نمی خواد بنویسی 

ککمکی : راست میگه 

شما باز اومدین 😡 

راسو : ورررررررررررررررررررر 

گومشو بابا 

شما این دوتا را ول کنید برید ادامه 

اینقدر گریه کرده بودم که چشم هام شده بود کاسه ی خون اون کسافت منو نخواست اون کاگامی رو به من ترجیح داد 

فلش بوک 

لوکا : من از همون اول هم تو رو نمی خواستم من کاگامی عاشق کاگامی هستم نه تو خانم مرینت دوپن چنگ 

پایان فلش بوک 

باورم نمی شد کاگامی بهترین دوست من لوکا رو دوست داشته باشه و اون هم اون رو پس اون هوایی که می گفت  تو زندگی من جز تو کسی نیست یا اون دوست دارم هاش داشتم خونسرد راه میرفتم  ولی از درون سوخته بودم که

حتی فکر کردن به اون روز حالمو بعد می‌کنه واقعا که لوکا واقعا پس فترتی ازت متنفرم روی صندلی داشتم گریه میکردم که 

 

 

میدونم کمه بقش را گذاشتم برای پارت بعد 

 

پس بای های 👋👋👋